1. Numerar / Card bancar prin PIOS la sediul firmei noastre sau la primirea coletului, prin agentii nostri.

2. Ramburs (numerar) la primirea coletului, prin firma de curierat in limita a 10000 lei persoane fizice / 5000 lei persoane juridice.

3. Ordin de plata sau depunere numerar prin banca.

4. Card online prin intermediul platformei EuPlatesc.ro

Date necesare pentru emitere ordin de plata sau depunere numerar :

ENERGY SERVICE LINE SRL
CUI : RO32711516
Agenti economici si persoane fizice:
CONTUL: RO47BTRLRONCRT0243582301
BANCA: TRANSILVANIA – SUC. OTOPENI.

Numai institutiile bugetare pot plati in:
CONTUL: RO96TREZ4225069XXX001220
BANCA: DIRECTIA TREZORERIE BUFTEA.

TAXA VERDE
In conformitate cu prevederile legale (Directiva europeana EC/96/2002 si HG 448/2005) , la vanzarea produselor electronice, electrocasnice si IT, magazinul nostru are obligatia de a incasa si varsa mai departe, catre asociatiile specializate ECO TIC (organizatia colectiva de gestionare a deseurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE) din domeniul IT&C si al electronicelor de consum) si RoREC (Asociatia Romana pentru Reciclare) taxa verde.

Livrarea produselor comandate
Livrarea produselor noastre se realizeaza prin firma de curierat rapid Fan Courier, in termen de 24-48 ore de la preluarea comenzii a produsele aflate pe stoc sau de la sediul/depozitul societatii.

Nota:

La produsele care au sigla ” acest produs beneficiază de livrare gratuită* ” beneficiaza de livrare gratuita doar pentru localitatile cu kilometrii 0 in aria de acoperire Fan Courier. Deasemeni, produsele care depasesc greutatea de 100 kg, pot fi livrate in 24 ore din sediile zonale Fan Courier sau la adresa prin Dragon Star in 48-72 ore.

Informatii privitoare la returnarea produselor :

Potrivit OUG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris compania ENERGY SERVICE LINE SRL pe adresa office@topbricolaj.ro ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

Marfa se returneaza in forma sa originala, fara a fi deteriorata, cu toate accesoriile care l-au insotit impreuna cu bonul fiscal sau chitanta + factura cu care s-a livrat . Factura fiscala tine loc de contractul de vanzare-cumparare(factura transmisa prin posta electronica este considerata factura in original, potrivit Normelor metodologice de aplicare a Codului Fiscal de la 1 ianuarie 2010 (pct. 46 dat in aplicarea art. 146 din Codul Fiscal).
Returnarea produselor se supune acestei legi in cazul in care acestea au fost livrate clientilor prin firma de curierat rapid. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. ENERGY SERVICE LINE SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului prin transfer bancar sau mandat postal prin Posta Romana. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care prezinta urme de consum sau de uzura, etc.

Livrarile pe raza municipiului Bucuresti se fac de catre personalul ENERGY SERVICE LINE SRL . Verificarea si proba la primirea produsului, sunt necesare in prezenta unui reprezentant al ENERGY SERVICE LINE SRL. Acest caz nu poate fi considerat comert la distanta si ca urmare clientul nu beneficiaza la dreptul de denuntare a contractului in termen de 14 zile. Clientul nu este obligat sa semneze primirea produsului pana la testarea corespunzatoare a acestuia. In conformitate cu legislatia in vigoare renuntarea la cumparare este aplicabila numai clientilor persoane fizice.