ENERGY SERVICE LINE SRL reprezentat prin topbricolaj.ro acorda garantie conform legislatiei romane (Legea 449/2003, OG21/92 modificata si Legea 296/2004), pe baza certificatului de garantie si a dovezii de cumparare. Garantia se acorda numai pentru defecte de material sau de fabricatie. Drepturile conferite prin lege consumatorului nu sunt afectate prin garantia oferita. In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului.
Perioada de garantie incepe de la data vanzarii, astfiel :

– toate produsele beneficiaza de o perioada de garantie de 24 luni, in cazul achizitionarii de catre persoane fizice si utilizarii casnice.

– toate produsele beneficiaza de o perioada de garantie de 12 luni, in cazul achizitionarii de catre persoane juridice.

– exceptie fac generatoarele de curent (3000rpm) si super silent (1500rpm) , care daca depasesc 500 ore, respectiv 1000 ore in perioada garantiei, ies anticipat din garantie.

Pentru a beneficia de garantie trebuie sa va prezentati cu urmatoarele acte: factura achizitie, certificat de garantie in original si aparatul defect.

Va rugam cititi manualele de utilizare care sunt livrate cu echipamentele achizitionate. Utilizarea incorecta, realizarea de operatiuni de service de catre persoane neautorizate, intretinerea defectuoasa, folosirea de piese de schimb contrafacute pot conduce la pierderea garantiei. Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vanzare trebuie sa fie insotite de manuale de instructiuni in limba romana, declaratii de conformitate si fise tehnice. Reparatia se va executa in maxim 20 zile lucratoare.

Orice defect sau anomalie constatata la produsele comercializate de societatea noastra care sunt in perioada de garantie sau post-garantie, trebuie anuntat la 021.350.42.52 / 0735.636.101 sau prin mail la office@topbricolaj.ro. In urma solicitarii Dumneavoastra, consultantul service va stabili natura defectului, iar daca se constata ca produsul trebuie reparat se va solicita sa il expediati prin curier la punctul de service, corespunzator fiecarui furnizor de produse.